Završena prva konferencija o poslovanju na internetu

Završena prva konferencija o poslovanju na internetu

Podaci

O kompaniji

Posle tri dana, posle predavanja velikog broja uspešnih ljudi, posle nebrojeno, nesebično podeljenih, korisnih informacija, prva konferencija o poslovnoj primeni interneta – Webiz, privedena je kraju.

Poslednjeg, trećeg dana smo imali priliku da saznamo koliko značaja kompanija „Telekom Srbija“ pridaje online komunikaciji sa svojim korisnicima, i to od, ni manje, ni više, nego Une Zabunov ( @UnaUnPaso ), Online PR and Social Media manager u „Telekomu Srbija“. Potom je Tanja Tatomirović ( @Lavche73 ) objasnila da se Vaša reputacija, zahvaljujući velikom broju korisnika interneta u Srbiji, za nekoliko sekundi može urušiti. Dovoljno je da napravite samo jednu grešku koju će neko primetiti i podeliti sa svojim prijateljima, da bi se loša vest o Vama proširila „brzinom web-a = brzinom svetlosti“. Ona preporučuje da, pre nego što uopšte do toga dođe, gajite dobre odnose sa blogerima, te uticajnim ljudima na internetu, ali i Vašim korisnicima na društvenim mrežama, i da uvek budete spremni za moguću krizu, kakvu smo upravo naveli.

Webiz Konferencija o poslovnoj primeni interneta

Kako je predivna nedelja u suncem obasjanom Zrenjaninu odmicala, sala hotela „Vojvodina“, u kojoj se održavao „Webiz“, se punila do poslednjeg mesta, a prisutni su imali priliku da čuju i predstavnike zrenjaninskog portala ilovezrenjanin.com, Bojanu Latinović ( @blogLeya81 ) i Đorđa Grujića ( @Grooya ), kao i preporuku veb-dizajnera, Milana Milićeva ( @zrenjaninac ), da se usredsrede na budućnost, čiji će, siguran je on, sastavni deo biti „Proširena stvarnost“ (Augmented Reality).

Webiz Sertifikat

Posetioci su, na kraju trećeg dana konferencije, dobili sertifikat za odslušana predavanja, što je bilo iznenađenje, objavljeno na početku „Webiz-a“.

Jedinu zamerku bismo uputili na račun rasporeda i satnica koji ni jednog od tri dana konferencije nisu bili ispoštovani, što je bilo za predvideti. Ipak, ovakvi predavači imaju daleko više materijala, nego što može stati u 30 minuta predavanja. Ovo, ni najmanje, nije zasenilo pozitivan utisak i lepa iskustva koja smo poneli sa ove konferencije.

Sve čestitke za ideju, organizaciju, gostoprimstvo i program upućujemo organizatoru konferencije, firmi „Creative Media Art“ i njenom predstavniku, Vladimiru Kovaču ( @vladakovac ).

Vidimo se iduće godine, na drugoj epizodi WEBIZ-a.

Komentari

Ostavite odgovor